fredag 6 november 2015

...sporadiskt skrivande...

Det märks att Bebis är här och livet rullar på som vanligt.
...bloggtiden sinar nämligen...
Jag har egentligen så mycket jag skulle kunna och vilja skriva, men det tar emot att dra igång dator. Förutom för att surfa runt efter retrovagnar. Ååååh i måndags så blev en solgul min - och idag tog jag återigen Femman på magen och Fyran på ryggen och drog iväg till största storstaden och hämtade hem min absoluta önskevagn: en Emmaljunga 430 i ärtgrönt skinn. Smaragden. Hurra!!

Eller också surfar jag runt efter julklappar till alla mina fantastiska Kids.
Tradera.
Blocket.
Måste fixa Ettans beställningar hos Panda.
Tandläkartiderna har avlöst varandra.
Telefonsamtal.
Hämta lämna på förskola och skola.
Öppna förskolan.
Innebandyträningar.
Kyrkans barnkör.
Boxningsträning.

Livet leker.
Och tiden rusar.
Njuter minnen.
Njuter framtidsdrömmar.
Njuter Nuet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar