måndag 5 oktober 2015

Blodtrycket på väg att fixa sig?

Och idag var mitt blodtryck nere på 140/80.
Pust.
Och jag njuuuuuter Nuet med mina finafina Ungar.
Aaah min underbara Bebis.
Jag är så lycklig så jag kan spricka!!!

...och i tankarna så myser jag vid tanken på att nån gång få försöka igen...
Eeen liten Bebis till, snälla kroppen?!
I alla fall en Liten till.
Aaaaah.
Jag är verkligen inte klar.
Jag känner mig verkligen inte klar.
Men kommer jag någonsin att känna mig det?
Åh.
Jag vill så gärna få vara gravid i alla fall en gång till.
Få föda en gång till.
Och får jag äran att bära en liten under mitt hjärta igen, så tänker jag genast börja spara ihop till en hemförlossning.

Jag är så tokkär i mina fantastiska Underbaringar.
Så jag vill bara ha fler och fler och fler haha.

Igår så klippte jag gräset med Femman i sjalen.
Fyran ville sitta på ryggen som hon brukar, men det gick bra att leka med vatten under tiden.
Jag hann inte de två stora gräsmattorna, men de får jag ta när det passar någon annan gång.

Äldsta beställde igår kväll american pancakes till frukost för det hade han fått hos en kompis i lördagsmorse... och jag sade, att om Femman är på bra humör så fixar jag det.
Och allt flöt på så himla bra, så visst blev det pannkisar. Med sirap och florsocker. Mums.

Sedan har jag häckat på jobbet hela förmiddagen efter att jag varit till Distriktarn och tagit blodtrycket.
Först så tänkte jag faktiskt gå på Öppna Förskolan, men fick höra att det var rätt stökigt där idag, så då stannade jag på jobbet istället.

Imorgon så skall Femman och jag till öronmottagningen för att göra om hörselscreeningen.
På onsdag så skall vi till Familjerätten för att fixa med faderskapet.
Och på torsdag så är det vägning på bvc.

Förra veckan när vi var till bvc för första gången så hade han ökat ett halvt kilo sedan födseln - yey!
Men så äter han ju hela tiden också. Och kräks. Bajsar och sover. Hihi. Och är hejdundrande söt. Förstås. Världens finaste Bebis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar