söndag 20 september 2015

+4

...och dagarna tickar på...
Nu börjar jag bli så där riktigt pirrig och förväntansfull samtidigt som jag verkligen njuter Nuet...för varje sekund så är jag en sekund närmare både Bebisgos och magsaknad. Hihi.

Det känns att Bebis tynger ner, för jag blir verkligen AKUTkissnödig på bara en sekund just nu.
Och sammandragningarna har ökat. Dock känns de inte det allra minsta, så det är liksom ingen idé att ens överväga att något är på gång.
Eller, de KÄNNS ju, för det trycker neråt samtidigt ibland när de kommer. Men det är ingen molande mensvärk eller smärta överhuvudtaget. Utan bara en annan slags förnimmelse än de få jag haft tidigare veckor.

Idag har vi haft en hemmadag.
Lite kompislek för Tvåan.
Förskolegårdslek för Fyran och mig.
Sedan drog vi till mormor och morfar och Ettan lämnade en chokladask till morfar som tack för cykeln han fått. Morfar sänkte även sadeln så att den skulle passa ännu bättre.
Sedan blev det fyrhjulingsåkning för hela slanten. De åkte ensamma eller två och två och mot slutet så körde de runt varandra på en liten Bobbycar som de knöt fast längst därbak. Haha. Sååå himla roligt hade de.
Och Trean körde för första gången alldeles själv!!
Mormor hade även varit snäll och hämtat ut Tvåans surfplatta som nu var lagad. Tack!

Och så har jag lagt på brev till paintballfirman, där jag returnerade alla biljetter vi köpt. Bara att hålla tummen nu att ingenting strular till sig och att vi får tillbaks våra pengar. Största risken är väl att vi står där utan både pengar och biljetter i slutänden... Men men. Det är som sagt "bara pengar". Och jag har kollat upp lite andra alternativ till Ettans kalas, såsom paintball där allting ingår i kostnaden eller lasergames mitt inne i stan. Låter betydligt smidigare.

Men alltså...wiiiiiiiiiiieeeee snart snart snart kommer Bebis!!!
Jag fick dock meddelande idag att jag inte får föda inatt, för min chaufför har sådan huvudvärk och klarar inte av att köra så långt.
Haha jag lovade att försöka avhålla mig *fniss*
I annat fall så får det ju lov att bli sjukresa till Ackis liksom, inte mer med det. Även om det inte är mitt första och mest optimala val.
Men ändå.
Huvudsaken att Femman kommer ut och jag får lukta hen i nacken.......aaah Bebisdoft.
Hihi shit jag blir ju lipfärdig bara jag tänker på det jue...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar